Lagförslag

 
Torontos borgmästare: "jag har rökt crack"
 
Rob Ford erkände drogbruk under presskonferens
 
 
Torontos borgmästare Rob Ford erkänner att han rökt crack.

Under en presskonferens uppger han slutat – men att inte tänker hoppa av sitt uppdrag.

– Jag älskar mitt jobb, säger Ford.

 

 

.....och jag älskar! Torontos hockeytröjor. Nääeehmenalltså, vad gör jag vi nu då?  Well, det går ju lite knackigt för min jyckes namne borta i Madison Square Garden så vi får väl helt enkelt dra det svenska strået till stacken och styra upp "in the big Apple" Jag måste ju liksom se till Tvåans bästa och utseendet är inte allt....väl.....

 

 
Joel & Henke Lundqvist
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0