Mördande perspektiv

 
Jag stormade hemåt igår det fortaste 6:ans spårvagn kunde köra -alltså, vi snackar stressad på gränsen till att jag tog över själva körandet själv. Snodde ihop middag samtidigt som jag trasslade mig i trikåer och balettskor, packade bilen till bristningsgränsen med illaluktande målvaktsutrustning samt bättre doftande innehåll -Tvåan, körde 29 för fort hela vägen till ishallen och lämpade av lasten i fart....allt för att köra 29 för fort tillbaka till stan, leta parkering i Vasa (ett hallelujamoment)  och göra en storslagen entré till Tantbaletten. Allt relativt gott tills jag 15 minuter före avslutad lektion tar min Piruett och Pliée under armen, kör 29 för fort till ishallen och hämtar upp en ännu mer stressad? 16år för sakersomintefårhändaomsåsjälvadödeninträder -en URLADDAD TELEFON! Och DÄR kära läsare finns anledning till att strypa sig själv eller någon annan vääldigt väldigt långsamt.
 
 
MajGaad kommer han att få försörja mig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0