Ensamma mamman

 
och vi börjar HÄR!....helt enkelt en karta över Berlin..
 
Marathon...och en nummerlapp till husband...
 
för lördagens och Europas? största Inlineslopp. Joråsåatte....på 2 år ett träningstillfälle för någon månad sen!, en trasig hälsena och i VÄLDIGT SISTA startgrupp tycker i alla fall jag, att husbands plats 2500 av 7000 startande, känns lika rolig som den 4-0 seger JAG SATT och njöt av mot HV71 i går kväll. Synd bara på HVcoach Ulf Dahlén för ännu en förlust, det hade räckt med enda mot oss....jag gillar Uffe.
 
Så...husband i Berlin, Tvåan här (jag fick i alla fall sällskap i 2 timmar) innan han drog till Ingrid och aldrig kom hem!
 
Och nu sitter jag och Googlar hockeymatch åt husband och tävlingssällskap i Tyskland. Hemmamatch för Eisbären Berlin 17.45 och jag tänker att kanske vi ska starta försiktigt, jag och Världens bästa Målvakt. Man kan ju till och med bila till Berlin....och språket kan jag ju......snart.
 
Vad Ettan gör?!.....tja, gå in på Nattstad Göteborg så vet ni lika mycket som hans mamma
 
 
 ......och folk undrar varför jag har skaffat hund!
 
 
Nähäpp, jag snörar väl på mig löparskorna och drar till Skatås -så får jag i alla fall lite sällskap.
 


Fridens!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0