Gräslik uppladdning

 
Så förutom Tyskaböcker och Franskagoogeltranslation tänkte jag steppa upp min sommaruppladdning enligt alla mixertillverkares våta dröm. Hoppas det är bra för balansen också!
 

Jag hivade i avocado, apelsin, kiwi, bladspenat och vatten. Dessvärre är jag ibland lite känslig mot kiwi som var utbyte för päron som jag inte tåla alls -obakad, så nu har jag fått slänga i mig en allergitablett på det. Jomendethär verkar ju gå lika osmärtfritt som styrketräningen! Att det dessutom tillverkades en hel kanna känns ju lite retsamt....dock, pillret är verksamt i ett dygn fnissade Snålvaktsmamman, blanserade på ett ben och tog ett glas till.
 
Den som vill va´ Stark får stå på Allergisk mark! (inte så gammalt målvaktsordspråk....Tvåan tål inte gräs)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0