Måltider

 
Jamen då körde vi i gång försäsongsträningen enligt konstens alla regler. Rick för att ta upp Hisingen till SHL...eller åtminstone vara mycket mer vältränad än kaptenen för A-laget, ni vet han nummer 66....
 
och Målvaktsmamman för att inte skämma ut husband i alperna. Motionstips för finaste löparrundan/promenaden är 18kilometaren (följ den svartvita märkningen) i Skatås...eller ja, vilken märkning som, S K A T Å S äger Fett! ....vilket man förhoppningsvis blir av med.
 
Så här har jag alltså bestigit Brudarmossen i Göteborgs fjällvärld! Och med tanke på att jag sprang RAKT upp till toppen kan ni ju föreställa er höjdmeter och lutning i vår enda slalom?backe. Positivt är väl då att jag inte drabbas av höjdskräck och svindel...bra som något!
 
 
Längtar ihjäl mig efter RIKTIGA berg, längtar ihjäl mig efter Zell am See, längtar ihjäl mig tills vi bor där!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0