Ren(a) tankar

 
Alltså, det kom en leverans med Renkött från Kainulasjärvi, och näej det är inte min Mor vi pratar om här och visserligen är det väldigt r e n t hemma hos henne (typ oprationssalen på hjärtkirurgen vidvilketsjukhussomhelst) however.....hon var bara renbudbäraren so to say.
 
Ett halleluljamoment så starkt att IdolKirsti skulle gått ner i spagat och jag ett tag  funderade på hur mycket jag skulle behöva betala för ett sommarhus "up there".
 
Nåväl, om inte ett sommarhus i Pajala Kommun så fick jag ju i alla fall en spark i min platta bak att värka fram ett Blogginlägg för första gången på evigheters evighet.
 
Så!! 1000tack till Lappen och Lapplisan som försett mig med nyttigheter och något att skriva om.
 
 
 
I´M BACK!...and i´m hungry 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0