Längtar efter 40

I övermorgon fyller en Maffia-medlem år, 39:) Grattis i förskott L! När L har fyllt år är det exakt en månad tills jag fyller detsamma....så hon är mycket äldre än mig.
Jag ääälskar att fylla år, det är typ jag och alla barn. Vad säger det om mig...att jag bara är runt 20:)...och tjugan har önskat sig en egen Laptop, husband....ifall du missat. Det kostar att ligga på topp...you know, The Great Blogg Award. Om inte annat så måste jag ha resurser för att kunna dokumentera och rapportera från Den Stora Resan:)
 
Vi tänker hälsa på den här pinglan...


...och såklart den här killen, resans huvudattraktion.


Han ska visst hålla till på det här haket...Madison Square Garden.


Häng med och käka äpplen vet jag! ......om ett år.
Såklart jag längtar till 40:)


//Målvaktsmamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0