Fortsatt sponsring och latmaskar.

Vart blev söndagen av...måndagen...och någonstans i krokarna var det lördag också.Jag erkänner, jag tappade fokus. Nånstans mellan Olearys och favorithaket i Scandinavium släppte jag liiite lite på tyglarna och vad hände...ingenting. Herregud, måste man ner i båset för att göra nytta!? I och för sig kanske det hade räckt med att jag satt på min plats, men i detta festglada sällskap...tja, stol som stol.
Tyvärr blev det ingen seger för U13 heller i söndags, såå...inget JVM nästa år för Tvåan. Samtidigt är det bra trist om man gjort allt innan man fyllt 15...och billig läsk finns ju i kiosken vid skolan. Vi firade faktiskt förlusten med just läsk....Rick, du gjorde "the game of the year", spel i världsklass, men du kan faktiskt inte göra målen. Hocketräning idag så jag och husband tog första motionsrundan genom vårlikt city, äntligen! Dags att meta med latmasken, snart ska Grossglockner spatseras. 

Kräver sin kondition.


Meeen, vad är väl en bal på slottet när husband ska cykla Vätternrundan:)
Jag måste säga att jag aldrig förstått grejen med alla plågsamma kickar som folk söker, det ska ju vara gott, bekvämt och roligt. Jag har aldrig lärt mig röka eller snusa och den berömda ANDRA ANDNINGEN....vaaart!!? Jag har då aldrig hittat den och något försök skulle med all sannolikhet hindras av döden. Visst, ett glas vin eller två kan ju slinka ner av bara farten, men resulterar även det i nära-döden upplevelser om det vill sig.
Nähäpp, lagom och inte alls i trevligt sällskap gör livet....och skor.






Fridens alla latmaskar!


//Målvaktsmamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0