Nybörjare

Fredrik Pettersson


-Det här är en grymt bra dag. Tillbaka i Frölunda, det känns helt underbart.

-Nystarten och den nysatsning som klubben gör känns väldigt bra. Jag kommer tillbaka hem för att slita och jobba hårt för Frölunda. Med den trupp vi har idag så finns det en väldigt stor potential, med grymt bra killar i laget som kommer kriga för varandra. Det är det vi behöver för att bli den lagmaskin som Frölunda framgångsrikt varit tidigare.

-Min känsla är att detta är början på något riktigt stort.

-Jag har fått med mig otroligt mycket nya erfarenheter, och jag har utvecklats och blivit en bredare hockeyspelare än tidigare och tillbaka i Frölunda jag är hungrigare än någonsin.

-Jag spelade med nummer 10 senast, det kommer jag att göra även nu. Det känns som jag hör hemma med nummer 10 i Göteborg.

Utdrag från Frölunda Indians hemsida

Rickard Årzén


-Det här är en grymt bra dag. Tillbaka i Frölunda, det känns helt underbart.

-Nystarten och den nysatsning som klubben gör känns väldigt bra. Jag kommer tillbaka hem för att slita och jobba hårt för Frölunda. Med den trupp vi har idag så finns det en väldigt stor potential, med grymt bra killar i laget som kommer kriga för varandra. Det är det vi behöver för att bli den lagmaskin som Frölunda framgångsrikt varit tidigare.

-Min känsla är att detta är början på något riktigt stort.

-Jag har fått med mig otroligt mycket nya erfarenheter, och jag har utvecklats och blivit en bredare hockeyspelare än tidigare och tillbaka i Frölunda jag är hungrigare än någonsin.

-Jag spelade med nummer 25 senast, det kommer jag att göra även nu. Det känns som jag hör hemma med nummer 25 i Göteborg.

Utdrag från Frölunda Indians hemsida och Målvaktsmammans hem vid sidan


Tvåan är förvisso bara tillbaka efter sommarlov men han tycker det känns helt underbart och min känsla är att detta är början på nåt stort.....but I´m just the mother.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0