Väldig respons


Här urartar matchen -i rena barslagsmålet

NEW YORK. Det var vilda västern i Philadelphia i natt.
Inom loppet av fyra minuter i sista perioden tvingades domarna bestraffa Flyers och Senators med sammanlagt 66 utvisningsminuter – de flesta för rena barslagsmålen.

– Kan man inte slå dem får man försöka slå dem, vitsar Ottawa-forwarden Nick Foligno efter den blodiga 6-2-förlusten.

Alla slogs, kändes det som ett tag, med alla......Till slut fick domarna ihop till 66 utvisningsminuter för roughing och major fighting – plus några game misconducts.

Aftonbladet 23/1 2011

Det är uppenbart att väldigt många hockeyspelare "over there" läser den här bloggen. Jag manade ju inte till uppvigling i mitt inlägg om oskyddade målvakter....bara lite jävlar anamma. Jag är dock glad för den respons jag får;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0