Uppladdningen

 
.....inför min Frankrikeklättring blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Fortfarande laglös och bostadslös firades dock vänners överraskande hotellweekend som det anstår Målvaktsmamman....
 
och då kan ni ganska enkelt räkna ut att detta inte är min nya tränings-outfit.
 
Fredag till söndag blev vi alltså inbokade på Clarion Post i glada vänners lag. Överraskande, trevligt och för guds skull....bo här! om ni ska bo på hotell i Göteborg. Plus i kanten för att vi hade 300 meter hem söndag eftermiddag (semester i sin egen stad är klart underskattat).....och 2 serier Bowling skriver jag upp på träningskontot.
 
Så snålblåst och duggregn var inget att be för en 5 kilometers måndagkväll....NyttlivNyamöjligheterNyahöjder!
 
En lika vädertråkig tisdag är det hemma match mot Luleå 19.00 -förgyll kvällen!
 
 
Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0