Nationellt intresse

 
Inte något av 2 ögon var torra (min pollenallergi gjorde sig verkligen påmind igår) medan jag sjöng tillsammans med stråkar från Göteborgs Nationaldags Symfoniker..
 
och några fler i ett soligt Slottskogen.
 
 
Husband satt på cykel i 12 mil, Ettan sov och Tvåan var tydligen också i Slottskogen och grillade med ett gäng kompisar. Dom hade tagit med sig högtalare till IPhone...?! -det känns som jag måste styra upp det här med våra traditioner...
 
- Men ärligt....ni kan väl inte ha spelat musik när folk satt och lyssnade på Symfonikerna!....och nu var det nära att collegehockeyn i Kanada (se inlägg Never ending story) blev en enkel biljett till Ryssland.
 
- Mäh nääe! Vi var inte just där, Slottskogen är ganska stort om du inte visste det.....men det var himla roligt för alla vara så glada!
 
 
Braaa!!...och han var hemma innan 24 igår  -well, hans rum står kvar några år till och Lerum Hockey behöver förstärkning...och fler klubbar behöver förstärkning....och jag har Världens bästa Målvakt.....f-n man borde kanske bli mutbar?
 
 
Fridens!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0