Bara för att

 
.....det är en stor favorit, i hjärtat Frölundait, för att han borde få ett frimärke, för att Lasse Granqvist (kommentatorn) var på väg in i mitt vardagsrum, för att han tog Sverige till semifinal...................
 
 FREEEEDRIK FLUGAN PETTERSOOOOOOOOOOOOON!!
 
Tillsammans med
 
JHOOONAS EEEENROOOOTH! 
 
 
Vilket målvaktsspel, alldeles alldeles underbart.
 
 
Min bloggvän Ms Bree - På vift i Toronto, vi korkar upp en Moet för att fira denna fantastiska seger....synd att du är så långt bort!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Segern är vår, segern är vår... Alltså, jag vill ju att det ska gå fortsatt bra för Sverige - men om det inte gör det, åh vad jag ändå njuter av just det här ögonblicket! Jag hade ju dock missat att vi skulle skåla in det, så jag får ta ett glas ikväll för att väga upp! :)

2013-05-17 @ 12:36:28
URL: http://msbree.blogg.se
Postat av: Målvaktsmamman

Jag trodde ju på förlust...så jag tar det åxå ikväll, firandet. Hur resten går är ju som sagt nästan skit samma...mooaaahahahaha!

2013-05-17 @ 14:22:28
Postat av: Ida

Men alltså vänta lite nu... Sverige mot Schweiz i finalen? Oj. Hoppas, hoppas, hoppas att Sverige vinner för annars kommer jag att få äta upp det SÅ mycket!

Svar: Haahahahahaha....man kan summera ditt VM som, tja, kniven på många strupar...hahahahahaha!! Vi vinner Ida, vi vinner:)
Maria Årzén

2013-05-19 @ 02:33:02
URL: http://msbree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0