Fajnal

 
...och här är uppdukat efter konstens facebooks alla regler
 

och Världens bästa Målvakt fick önska önska runt i ring till detta högtidliga tillfälle........!!?
 
1.
Han har smygdruckit i går och är bakis - nope, jag var fortfarande uppe när han kom hem och skulle ha mat  23.57
 
2.
Han är irriterad för att helgen snart är över - och han börjar 8 på måndagar, mooaahaahahaha!
 
3.
Han är sur för att jag pekat med hela handen och balettbenet om musikprov på tisdag - Å å å..Tjena Allena världen är brutaaal /det var bättre förr med friheeet åå moraal..(Magnus Uggla 1983) och provet är tisdagmorgon i s t ä l l e t för sovmorgon..ho ho ho!
 
4.
Han är kär..uj uj uj uj..
 
5.
Han hade velat ha det svenska målet.
 
 
Well, shit the same. Han är ändå för ung för A-landslaget, har skolplikt och när jag var 15 och kär i husband var inte ordet nudlar uppfunnet -nä hörni...jag har mycket mat att stå i.
 
 
Friden Fajnal!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0