Det är för att

 
jag råkade hamna med semesternäsan i denna helt underbara bok som jag fullkomligt tappat greppet om världens mest lästa blogg. Såå, jag passar på att reklamera? den till alla er så ni vet varför jag kommer "enda up" i ett hus på landet tillsammans med husband, en get och några höns.

Och apropå husband har vi i alla fall firat hans 46e födelsedag storslaget.....medan han själv körde cykel i 5 timmar..!?


Han firade in dagen bland annat med att trampa hit....
 
och dit..!!??. Vi bor alltså på typ 800 m u d. M....
 
utan snö.


Jag och alla våra barn gjorde byn i jakt på den perfekta presenten som var alldeles för dyr hittade en annan den och drog till stranden.
 
 
Fint bubbel fick han av Maria och Helli som vi bor hos (och folk undrar varför vi trivts i 20 år...ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ....)

och födelsedagsmiddag
 
här G I V E T V I S!


Så nu ligger vi med magarna i alla väderstreck och näsan i varsin dator -LIVET ÄR GOTT OCH VÄL.....minus geten då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0