Hockeymammornas Survival Camp 2014

 
Såå, vi drog på ÖverlevnadsCamp med fokus teambuilding. Samling till en flaska bubbel och väskan var packad.
 
And of we go! LedarLena hade planerat oändlig havsutsikt med Fliegender Hirsch (kan ni googla på om ni är nyfikna)
 
Vi fick förvisso vår Fliegender Hirsch, men under en högspänningsledning på en sten i en skog (det är ju en himla tur att våra barn inte orienterar om jag säger så) Målvaktsmamman, Silverfisken, Backmamman och LedaLena
 
Efter övning i samarbetsförmåga och uthållighet var nästa pitchstop ytterst välkommet -Pol i festblåsa
 
och gott sällskap! Alltså matrialaren jobbat väldigt effektivt i det tysta...
 
och så här nöjda var vi över den insatsen, bra där! Örebromamman i blått....såå, nu har ni koll på oss va..
 
Man kan säga att den här uberfina lunchen spräckte hajkschemat lika mycket som vi inte är båtvana (stora bekväma motorbåtar undantagna). Kanotisterna gjorde dock en bejublad insats till skillnad..
 
mot oss övriga 2. Nu är det inte just att jag öser båten samtidigt som Fia ska till att ro oss säkert över sundet jag vill visa här. Utan mer det att JAG sitter med ryggen MOT FÖREN på båten....hon som ror sitter MITTEMOT mig....förstår ni?
 
Alltså....jag är inte tjejen som rott i mina dar´...men här påpekar jag vänligt men bestämt att det verkar lite avigt.
 
Dåså...vänd och på väg. Vi tappade många viktiga meter på kanotisterna, men med en fast målvaktsmammehand och lite gott humör (tyckte jag tills jag såg mobilfilmen på detta spektakel) var vi på gång.
 
Herregud, det här gör mig alldeles svettig -vi fortsätter i morgon va....typ, som ett avsnitt av Real housewifes of...anything? Bra så, en kliffhänger...
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Jag hoppas du fick med dig flugan hem!!

Svar: Japp, i säkert förvar;)
Maria Årzén

2014-07-08 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0