Apropå

 
...föregående inlägg så har jag tagit min tillflykt till balkongen, och som om Jesus nån gång faktiskt gick på vatten har jag fått finfint sällskap efter några soliga dagar.
 
 
Någon har således förbarmande över en klaustrofobisk kvinna i sina bästa år med ett på tok för bra luktsinne.
Lägsta spelnivå -SHL, kortaste cykeltur -Alpe d´huez och jag kommer se tillbaka på denna tid som....charmig?
 
Nääemendåså.....nu ska jag snart till Scandinavium och sjunga hem kvarten för VF -känns väldigt (o)roligt. Så vi tänkte fira segern i förskott utifall att vi förlorar...hur smarta är vi inte?!
 
So long!....jag har bord att beställa och justnu-segeröl att välja.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0