Låt mig

 
presentera det soltörstande vårliket Henke Lundqvist...jag tror han längtar mest av alla.
 

Jag har så förbaskat mycket annat att tänka på så jag hoppas våren tar lång lång tid att njuta. Nåväl...jag har börja plugga Ekonomi på äldre dar så ni förstår att mitt dygns timmar är oerhört begränsade. Det vore fel att bortförklara min bloggfrånvaro helt på Debet, Kredit och Moms....jag är tillbaka, Världens bästa Målvakt trivs fortfarande hos Hisingen Hockey, som vann första kvalmatchen till div.1mot Hovås (Gud är God mot en dåligt bloggande Målvaktsmamma) och Frölunda vann 1a slutspelsmatchen ikväll mot Linköping (trots min manliga förkylning from Hell och nedbäddad framför Kanal 5 -överbittert!)
 
Jag är på bloggbanan igen och har hällt upp en jättelik kupa rödtjut för det, för Frölunda, för att låtsas må mindre dåligt...och låtsas se snyggare ut....yeeey! Bara jag inte får för mig att slå klackarna i något bartak nästgårds -måtte husband komma hem snart så jag sansar mig.
 
Love ya all som orkat hänga kvar här trots förfall -jag är på isbanan igen och taggad till tänderna, puck out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0