Premiär

 
 ....men utan några större horder av kändisar min första caféafton i Hisingströjan. En tidigare ledare från Lerums Hockey inklusive förälder känd ända från Frölundatider, husband och Världens bästa Målvakt som öppnade båsdörren på ett fullkomligt briljant sätt.
 

Hisingens premiärmatch i Div. 1, efter en strålande föregående säsong i Div. 2, slutade 6-6 med förlust i förlängning...men 1 poäng till protokollet, en strålande insats med tanke på fåtalet utespelare. Så alla hockeyälskare där ute och här inne!....spelare och särskilt Backar mottages tacksamt. Superfin ishall med egna omklädningsrum, centralt och en förening med stort hjärta finns för er som är lite sugna på skridsskoåkning och trevlig sällskap....jag är en jävel på att koka kaffe och ganska trevlig om jag ansträner mig lite. 
 
Laters hockeylovers!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Vart tog alla backar vägen? Kan meddela att de saknas även på en fotbollsplan nära dig!

Svar: Vad gööör alla ungdomar??...sitter och skickar CV till Big Brother och Paradise Hotel?!...just wondering.
Maria Årzén

2014-09-30 @ 14:55:47
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0