Var finns Rosa?

....har jag undrat sen vårt första möte i Toronto. Där fanns Rosa och hon gjorde så mycket bra saker...helt fantastiska saker, fast man inte såg henne...i alla fall inte ofta. På morgonen fanns alltid fin frukost och innan sista salamin nått botten var sovrummet bäddat, dammat och vädrat. Små lavendelservetter fladdrade ur badlakanet vid morgonduschen, vid alla duschar. Råkade smutstvätten anlända tvättstugan innan man var riktigt kvick...simsalabim! så fanns en nytvättad, nystruken och vikt lite hög att bära upp....amazing!

I LOVE ROSA! I NEED ROSA!!!...särskilt denna vårfina tisdag.....

Nämen!...se vem som hittat in och parkerat i hallen igen..


...samtidigt snubblar jag över den hääär!


Tvåan har staplat så här fint...


...å så här...vi är alltså i samma hall fortfarande..och den är INTE 200 kvm.


Äntligen banat mig väg genom hallen, mot vardagsrummet...hoppsan husband!..en Pinarello!?


Och väl i vardagsrum har Tvåan redan varit...


...trillade han ur kläderna åxå?


Jahaa...det måste ha varit på väg ut i köket för avlämning av diverse...tjaa, andra saker.
  


Rosa hade styrt upp det här! Kusin Vitamin, tror du hon hade trivts i Göteborg? Jag vet att det kan vinda i lite grann, men vi hade förstått varandra...jag och Rosa. 


//Målvaktsmamman

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Hej Maria!



Härligt att se inredningsbilder som stämmer överens med ett vanligt liv!!! jag tittar ibland i inredningsbloggar och läser alldeles för många inredningstidningar och det skapar - Ångest! Hittade din blogg när jag sökte efter om du fanns på Facebook- kul att se hur du har det. // Ann-Mari

(fd Bulycke kollega)

2010-04-29 @ 12:25:48
Postat av: Inger

Hej Målvaktsmamman!

Bloggtorka eller vad????..väntar med spänning på fortsättning! Ha de!!!

2010-05-04 @ 15:00:58
Postat av: Inger

Hej Maria!

Bloggtorka???eller...jag väntar med spänning på nästa episod!!!Ha de!!!!!

2010-05-04 @ 15:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0