Färdigkalaserad höstlängtan

Jooo...jag är kvar! Jag är dessvärre även kvar i mitt sommartempo, förvisso härligt...vädret är också härligt...men jag kommer inte in i vardagsvanor. Bloggen lider....Hav tålamod! Tålamod är också en gudagåva när det gäller barn och poker. Alltså...Kulturkalaset tog sin ände i söndags....

Huvudsaken smakade utmärkt som vanligt. Langos, friterat bröd med gräddfil, räkor, rom, lök, vitlök och ost..


Mycket folk, helt ok väder....mat och dryck...


Die german butcher..




Veckans vinnare utan tvekan........Louise Hoffsten, världsklass!


Amanda Jensen var en liten besvikelse rent scenmässigt...eller så är vi för gamla;)


Förutom förtäring och härlig musik visste goda idéer inga gränser vid området Leve Klotet! Finurliga, miljömedvetna tankar för en hållbara framtid. Här ligger Fru Trampa i lä...jag kanske får "pimpa" upp henne lite...

Mixern drivs med trampkraften, som en dynamo...färdig Smoothie till jobbfrukost!


Så har veckan förflutit i rasande, roligt tempo. Det känns att hösten är på väg...det är mörkare, fuktigare och det drar ihop sig till hockeyfest....för det blir det väl Frölunda Indians!? Värmen är kvar och jag blir snabbare och snabbare på cykel...jag njuter av god kondition, frisk luft och stor insats för miljön. Jag har en härlig, spännande, jobbig höst framför mig..som dock kräver sitt eget inlägg. Återkommer om detta.

På måndag är det skoldax och U14 går på is, det ska bli härligt!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0