Det var en gång.....

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en
tjuv, Tarzan gick utan kläder och lekte med sin "apa" och Snövit levde
ihop med 7 män, den slampan. Pippi jagades av socialen och Emil söp sig
full i unga år.
Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit!

......såååå....vi åkte till Kiel alla vi som läst sagor....och skrev nya!

Såklart återställ...besök på nygammalt favorithak, Löwenbräu....dom öppnar klockan 10;)


En hälsning till härligt gäng, sicken resa!! Jag tror vi skrev historia....


....en Spökhistoria....vem som är spöket lämnar jag åt betraktaren att avgöra...jag fick i alla fall dansa.


Och vem kan låta klackeskorna sitta till det här!?...Absolutly Nobody!






Nä hörrni! Sista partykryssen till Kiel forever enligt Stena Line (jag tror det var planerat innan! vi åkte) För oss Forever Young´s blir det Finland nästa år.

Hämtning av världens bästa målvakt i Torslanda, jag fick köra Ettan till jobbet (det var nåt med julmaten som fick PartyPer lite risig...såklart) och uppladdning inför Maffia-möte i Högsbo.
Snön gnistrar och det gör jag också....om ett tag.

Underbar lördag vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0