Hur fort blir det måndag?

...undrar vi varje måndag klockan ringer. Dessutom har Tvåan gympa VARJE måndag och konstigt nog är det en överraskning kl 07.00 VARJE gång. Vi är i och för sig förvånade över att en ny vecka överhuvudtaget har startat, så gymnastikpackningen är väl bara en petitess i sammanhanget. Morgonen går i trumpenhetens tecken med undantag för jyckarna som är själaglada att flocken vaknat i för dom hygglig tid.
Ettan och Tvåan har väldigt fina starttider i år och tidigaste morgonen är 8.30 för dem, ändå trumpet....herregud.



Hur som har jag turen att hygglige husband kör mig till jobbet den här vintern, förmodligen i chock över att det ÄR vinter i Göteborg. Alla ni som undrar varför jag är så himlans glad över all snö;)...nu vet ni! Jag börjar ändå längta efter att få damma av Fru Trampa i garaget, det är härligt.

Ha en fortsatt fin dag!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Roligt skrivet Maria, gillar din humor:)

2010-02-08 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0