Nämen...!?

Torsdag
GULASCH- ELLER ÄRTSOPPA m. fläsk & korv SAMT
PANNKAKOR m. sylt & vispgrädde
BIFF GRETA
UGNSBAKAD SEJFILÉ
m. grillad röd paprikasås & potatismos
HUSETS GODA LASAGNE
KEBABTALLRIK m. kebabsås & pommes frites


Bräckeflickor, detta är alltså menyn för dagens lunch på jobbet, kikar ni förbi:)

För ej införstådda är Greta verkligen inget man har lust att få på menyn, henne är vi rädda om och henne förfrös vi nästan på den Långa resan. Blir det någon ny Köpenhamnstripp stuvas det om i resväskan och rattmuff packas ner, utedass är varmt! Så fick denna lilla snapsvisa dammas av och sjungas efter utfört toalettbesök;

/:Jag är en kall en, jag är en frusen
Och jag har isbitar uti......(då ska det rimma lite här;)
När jag satt sa det ingenting, men när jag gick sa det tingeling /:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0