Sportlov, familjedag

Så var det äntligen sportlov, för hela familjen utom jag. Pappa har bestämt sig för en veckas semester "killarna har sportlov".....och tänka sig att det råkade infalla just under OS-veckan!? Vilket sammanträffande älskling! Jodå, så här firas det OS....jag menar sportlov för glatta livet. Måndagen hade jag tagit semester, inte bara för att gardera mig mot jetlag efter vår utlandsresa, utan också för att få vara med 1 dag och fira sportlov med La familia. Sagt och gjort, vi skulle göra nåt heeela familjen:) Adde åkte till stan och resten...

..åkte till Campus Frölundaborg, hur tänkte vi här!!?


Vilka tänkte?


....drickapauser, förstår ni hur länge vi var här, förstår ni vad jag frös!?


Vi var i alla fall tillsammans, så tänkte vi....och nån var glad:)


Vi släpade hem världens största hockeytrunk, såg OS-curling, klappade jyckar och matade målvakt innan det var dags för inhopp i U14 (andra målvakter gör andra saker på sitt sportlov;) på Ruddalen...vi släpade vidare.
Husband, Eriksbergs svar på Gunde Svan, hann med en mil skidor tillsammans med Kortedalas Nortugh. Jag tog en sväng i vårglada affärer innan upphämtning igen och djupdykning i väl insutten OS-soffa. ...så blev det OS-guld också, grattis  Charlotte Kalla!

//Målvaktsmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0