Medaljtårar i frukostkaffet

Om Pops är världsklass i Vinterstudion så Är Roberto Vacchi världsklass i kommentatorsstudion. Eftersom jag halkade omkring på kajen i går kväll missade jag 3 mil Skiathlon, vilket med facit i hand var ett lyckokast. Uppe med tuppen i hopp om att få äta frukost med Pops och se reprisen av, ett av husband nattberättat "magiskt" ögonblick, hamnade jag vid Vacchis frukostbord....DET VAR MAGISKT.
Roberto Vacchi är mannen som får mig och Fru Trampa nere i garaget att drömma om Tour de France....nu skulle jag kunna följa Gunde och Northug i Skatås-spåren.

Roberto Vacchi, upplev honom på Eurosport...ni måste!


Förövrigt samma underbara vinterväder idag med plus för sol. Eriksbergs Gunde Svan är ute i skidspåret och jag tänker ssmyyyga förbi världens största hockeytrunk i hopp om ensam promenad längs solig kaj denna hockeyfria söndag. Fridens!


//Målvaktsmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0