Uppladdning, framfall och håravfall

Jag har minsta datorn i familjen och dom största problemen. Vi har Sveriges dyraste bredband som inte fungerar. Doktor Data har semester och vi kommer byta till annat bredbandsbolag...tills dess är det bloggande på vinst och förlust. Men vad är väl en bal på Slottet..förmodligen förbannat kul! Tiden rusar och jag ligger i hårdträning inför semestern....här ska minsann joddlas i Tyrolen. Stackars husband puttar omkring mig runt Delsjön och jag är tapper...."när f-n infinner sig den där 2a andningen då!?" NEVER! Men vi har ganska kul ändå.

Tvåan 13on den 13onde juni


Fortfarande 13on men den 19onde juni....nu ser du pucken vännen!


Duktiga duktiga Ettan som har fått sommarjobb på Coop Bäckebol. Efter 2 dagars kassa-kurs sitter han fint och lär sig skillnad på bananer och palsternacka...det är inte lätt när man aldrig spelat i det rummet....bara i Scandinavium.


Förövrigt stundar en förhoppningsvis regnfri midsommar i glada vänners lag. I morgon fångar vi sillen, kokar snapsen och sjunger upp oss.....sommarvisor fina.

Fina midsommarblommor på jobbet så vi minns att fira ledig fredag.



Det här gick ju fint...jag är på banan igen, inte palsternacka.

Fridens Blåklint.....be happy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0