En panter på grillen

Sommarfina dagar bjuder alltid på grillbuffé i Lilla Huset på Torget....måndagen har inte varit något undantag.
Målvaktsmamman "Det här är livet på en pinne, det är fantastiskt att kunna sitta ute och grilla"
Tvåan "Jaaa, så här skulle vi sitta varje dag om vi bodde i Florida"

"Mmmm", sa Målvaktsmamman, "det hade vi"

Mark Fitzpatrick, Florida Panthers


Vi åt färdigt, jyckarna jagade smulor, Adde hade åkt till Norrland....snart Zell..

Underbara sommarkvällar måste njutas!


Kommentarer
Postat av: Chris

Mark var faktiskt min idol när jag samlade på kort i mina yngre dagar runt 1996-97. Varför kan jag nog inte förklara, förmodligen hans personlighet.

Svar: Kul! Jag har måste erkänna dålig koll på målvakter överlag -med vissa undantag som inte jag heller förstår?!...men oftast faktiskt personlighet. Hett tips; Victor Brattström i Frölundas J18....he Is gonna be something:)) Kom i håg var du hörde det!
Maria Årzén

2013-11-20 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0