Halvåtta hos mig och snåla Surmamman

Trevligt det där Halvåtta hos mig, men verkligen inte i brist på Frölundas hockeymatch. Comhem kan ta sig i brasan när man på kvällstid, dag för slutspelsmatch väljer att ha service på Internettjänster...aarghhjyi!! Då stormade jag dessutom genom stan efter jobbet, i jakt på festfint inför fredagens begivenhet, allt för att hinna hem till beställda matchen. Kan jag åtminstone känna mig nöjd med att jag slipper repris genom city imorgon igen...näpp! Jag var så stressad och uppspelt inför ännu en VF-seger så jag yrade i blindo...jag får gå naken, TACK COMHEM! Jag hann i alla fall möta och mata Tvåan som var på väg till Scandinavium för säsongens sista målvaktsträning...halleluja!
Jag befinner mig i klädkris. Svart svart svart svart...och så ett vitt, svart svart...och så ett till vitt, jeans jeans...samma svart skor. Jag har ingen inspiration, ingen sprittande känsla för provrum och hamnar konstant på avdelningen Snordyrt. Klädkris...hmm..det kanske är 40års kris!?...är det då man vill försöka dölja volangerna runt midjan med fina DYRA tyger? I så fall är det 40års-kris. Jaha, men blir det inte värre än så här ska volanggömma uppsökas i morgon, kosta vad det kosta vill. P och M, ni kommer inte behöva dö av nakenchock på fredag...i alla fall inte föööre vinet;)




Vinst till Frölunda:) och fasa över fuskbyggarna på TV. Nya friska 40 imorgon.

Fridens Liljor!

//Målvaktsmamman. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0