Skillnad på trampa och trampa

Förra året stävade jag och Fru Trampa över sundet med Älvsnabben, väl i hamn vidare längs Drömmarnas Kaj.....i mars! Herregud, utan att blinka är vi snart inne i juni och först idag har jag burit upp stackars damen från källaren. Det har varit en lååång vinter. I går snöade det 20 minuter från Lilla Huset, men vårbad till helgen (för cykeln) och förhoppning om varmare vindar ska nog få i gång den här gamla kroppen (Målvaktsmammans). Jag tar mig alltså inte 20 minuter till jobbet.....husband kör 20 mil på skoj!? Latmaskar gillar inte dåligt väder.

Världens största hockeytrunk ut.....Fina Frun in


...som vinterklädd håller Greta varm


Ännu finare (allt är fråga om smak) Pinarello vräker sig under renfäll från norr...


Smaken är som baken, skinkan mör man sadelmuff bör.....ha.
Hade gjort succé på Vätternrundan.



Spara miljö och pengar, kör cykel....men för guds skull sitt bekvämt. 


Fridens Liljor

//Målvaktsmamman 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0