Utvecklande morgonsång


....i form av Målvaktsmamman, vilket inte brukar vara särskilt uppskattat av familjeresterna...men kul. För Tvåan, som idag hoppat i matchbussen till Ängelholm tillsammans med Frölundas U16-lag, blir det en extra heavymetal sång i morgonbitti för hemkomst runt midnatt. På Internationella Skolan är man ledig den dag det är utvecklingssamtal..förutom sin mötestid. Då jag har svårt att gå ifrån jobbet mitt på dagen, dessutom får hockeykillar modell äldre i bästa fall förvarning om matchuttagning dagen innan (Rick fick för att han gästspelar stor)...så bad jag för länge sen, på mina bara knän, särskilt om samtal 8.00! med Fröken Fräken i morgon. Sorry Rick...jag får nog dra ett gitarrsolo till sången för att kompensera....men det är ju för att du äger...målet.

Vi håller tummar och tassar för seger i skånska myllan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0