U16 ger tröja 15 till hjälm nummer 25

Jag och jyckarna myser i novembermörkret tillsammans med badgästerna på Böda Camping. Ettan är på bio med Kusin Vitamin och husband har åkt för att hämta upp världens bästa målvakt. I morgon är det återtåget på Scandinavium...då ska min kompis Fia slå försäljningsrekord på 50/50 lotteriet, va roligt! Vi ser ju även fram emot ännu en seger för våra a-barn...jag menar vårt a-lag, men då ingen kommit med förslag gällande ersättning till målvaktande mor, hoppas jag dom vinner trots uteblivet stöd. Ska njuta fin hockey med U14.

Tvåan tar chansen att träna med U16 så fort tillfälle ges. Matcherna är till för att se och lära, men även förtroende att hoppa in vid behov och han njuter av sina säkrade 20 minuter i rampljuset...matchvärmning innan nedsläpp;)


Rick grillas av medspelare inför....


...match i Ängelholm mot Rögle.


Uppladdning....


...tekning...


...och grym andremålis med fel nummer 15


Matchresultatet pratar vi inte om den här gången, men äcklig mat sägs vara förlusten. I lördags vann vi mot Troja/Ljunby med 8-3...det vill vi prata om!

Fridens isfarare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0