Veckovisa

:// Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting....Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring//:

Jag och husband möttes upp för en bit (eller 10) Sushi innan Frölunda vann över Djurgården med 4-2 och Målvaktsmamman jublade...


:// Onsdaag går jag uut och vankar......//:

...med husband och mina randiga strumpebyxor till stan och en avslutande öl på Dubliners



:// Torsdag sitter jaaag i tankar.....//:

...tillsammans med resten av Scandinavium och begrundar bedrövlig hockey, Frölunda vs Timrå 2-5


Tur att vi hann njuta härlig Ceasarsalld à la Segersötma i restaurangen innan!! eländet.


:// Fredag gör jag ingentiiiing.....//:

...förutom att spendera den tillsammans med Tvåan ....gissa vart?


:// Lööördaaag stundar helgeeen till......//:

...sammans med härliga vänner på Faro. Där får man verkligen pizza bakad med myyycket kärlek av världens bästa bagare, så säg!?



Ny vecka, nya möjligheter och teknikens under....som fungerar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0