Semlakraft

Det har varit lite skralt med inlägg...jag veeet, hjärnan går dock alltid på blogghögvarv 16 timmar per dygn. Däremot har jag varit datortrött, hela själen har gäspat efter 8 timmar framför jobbdatorn eller kanske för att fläktsystemet på kontoret varit ur funktion, med bomullshjärna som följd. Man kan säga att jag haft en liten bloggsemester, färdigvilat!

I Egypten strider man för demokrati...

....i Lilla huset på Torget bakar vi pizza




Adde njuter av hembakat och vi njuter av att se honom



Veckan har dragit igång, det är ljust när jag åker till jobbet och ännu ljusare när jag åker hem.....ahhhaaaaa!...ett liiitet liitet vårskrik.....för ljuset och bara marken.

Fridens och årets första semla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0