Beerhunter

Så vad gör man då en Frigiven Fredag?....kikar in på O´learys för en öl och trillar ut 6 timmar senare efter några fler och i väldigt trevligt sällskap. Lika trevligt sällskap var jag inte idag...men jag är ju snäll. Tvåan och husband har en härlig lördagkväll i ishallen, jag är förpassad till chaufför och soffa pga HandbollsVM...i Scandinavium, på parkeringen och i hockeycaféet.....they took It all! Finns alltså ingen chans för mig att stötta lag och ledare just nu, men jag kommer att ta mitt ansvar i morgon på matchen....Tvåan står borta mot Mölndal och Målvaktsmamman står på läktaren.



Fridens Lilja och Saturday nights Live....till Rob Lowe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0