Krona blev klave

Man kan se det på många sätt, frosseri med ett glas rött förgyller en söndagkväll trots neslig förlust eller så blir man j-ligt förbannad över neslig fölust både på isen och i Snålvaktsmammans plånbok. Då har jag inte ens räknat på vinet som nu står och förfar på spiselkransen. Gravöl är vedertaget men gravvin...nja, där går nog till och med min gräns (jo, jag har faktiskt också några...inte många nej, men dock). Det förgyllde verkligen söndagen och jag blev verkligen förbannad, man kan förlora men då gör man det snyggt...Basta!



Säger som Jean-Pierre, demontränare i VF...U14..."Gubbar...gubbar...gubbaaar"
-Då vet man att man borde stått upp för sin målvakt!, säger en väl insatt källa i truppen.

Man kan ju undra vad J-P ska till HV och göra...Uffe, fys är inte hans starkare sida, han borde sikta mot Kronorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0