För lovade

Ja jag veeet...dålig uppdatering. Men Ettan har varit magsjuk, jag sömnsjuk, Tvåan hockeysjuk (räknas tydligen som positivt) Jyckarna matsjuka (om man patrullerar förbi kylskåpet tillräckligt många gånger kanske det trillar ut en falukorv), tro mig dom har snart banat väg till grannen under. Jag är inte riktigt på banan helt enkelt.

Höstlovet var välkommet för barnasjälar och andra själar....vilka njuter av 15 minuters extra sovmorgon, de andra alltså. Barnasjälar sover för alltid, ska matas för alltid och tror att de befinner sig på Höstlovspensionatet Målvaktslyckan. Det gör ni INTE!

Så, i morgon ska en very happy Tvåa hit...

 

Uttagna spelare till utvecklingsdag onsdag V.44 (2/11) för spelare födda 1997

 

Plats: Frölundaborg

 

Samling: 07.00, slut 17.00 (internmatch 14.00-16.30)

 

Medtag: Fyskläder, hockeyutrustning, mellanmål samt 70:- för lunch

 


Ser ni samlingstiden?
Moooaaaahahahahahahahahahaahhaaaaa....skrattade Pensionat Målvaktslyckans föreståndarinna vansinnigt elakt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0