Inget aprilskämt...


...men jag gick först från festen!?

Klockan 00.55 bröt jag upp efter en fantastiskt trevlig lördagkväll hos MiaFia som lagat så himlans god mat....The meeting med Bräckeflickorna.
Jag tog bussen till min gata i stan och Cilla startade upp buggen (hon är nästan världsmästare på bugg tror jag)
Jag var vid Stora Delsjön klockan 10 nästkommande morgon...det var inte mina dansanta vänner.



Vinterklädda var vi dock, jag och husband, men helt ljuvligt - de första 30 minuterna. De övriga 30 ångrade jag mig nästan...det är en jefligt stor sjö!


Himelens tur att jag inte lånat med målvaktens skridskor....

..för med mitt mått mätt och vad jag själv tycker, ett ganska vant öga...väry väry svag is ja...



En Påsk och med det extra ledighet att se fram emot, jag startar på torsdag 12.30...gott så!


Fridens Liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0