Äntligen varde ljus!

 
Äntligen!
 
En enda novemberdag efter i fredags och jag hade ta mig sjutton packat husband och Världens bästa målvakt med tillhörande hockeytrunk och dragit till Zell. Jag menar...EK Zeller Eizbären leder sin serie stort, jag förstår inte motståndet från 75:an. Nåväl, december kom och Göteborg visar sig från sin allra bästa sida....där hade han tur..    
 
....så det fick jag fira med några glas rött på stans finaste hotell, Post...
 
 innan jag och husband åkte till Helsingör för att fira advent.
 
Hemkomna söndag och adventspyssel för Målvaktsmamman.
 
Bästa bästa vintertiden och med flera decimeter snö till och med på vår gata i stan...
 
 
Livet är gott!......och mor som ror från norrland anländer just idag för brödbak. Det är väl för tur att vi kan sysselsätta pensionärerna. 
 
 
Fridens Liljor!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Vilket sammanträffande! 2 norrländska pensionärer
är på väg till mig också. Väntas ankomma imorgon för
årets pepparkaksbak!

Svar: Det är verkligen något med pensionärer från norrland! Min vill rädda barnbarnen från värstingfällan "icke hemmabakat". Bra där!
Maria Årzén

2012-12-04 @ 14:55:28
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0