Först på sista


Så har vi haft sista konstdragningen ever!? på Univar och därmed går Sveriges äldsta konstförening i graven. 17 glada vinnare fick dock dansa på densamma (graven alltså) och ni ser vem som dansade mest, jag är jätteglad!

Hej,

Här följer resultatet av konstdragning 120215

1.     Maria Årzen

2.     Jan Parnerup

3.     Susanne Norman

4.     Mats Sjögren

5.     Eva-Marie Olsson

6.     Elisabet Andersson

7.     Anitca Persson

8.     Sören Andersson

9.     Anne Björck

10.  Björg Johansson

11.  Maj- Louise Hansson

12.  Kerstin Lundin

13.  Helene Nilsson

14.  Ann-Christin Ericsson

15.  Anneli Nilsson

16.  Carina Hagström

17.  Anders Börjesson

 

Conor Andrews
Nordic Safety Coordinator
Univar
Nordic & Baltic
Box 48
40120 Gothenburg
Sweden
T  +46 (0)31 838179
M +46 (0)704 378879
F  +46 (0)31 193100
[email protected]

www.univar.com

www.univareurope.com


Så jag och Matteo (han är Italienare) tog spårvagn 8 hem till Skånegatan...


...där han förgyller entrén och jag är kär.



Well well, inte nog med vinst i tavel-lotteriet så blev det 2 gånger vinst i Scandinavium. Första där jag lyckades muta med mig Tvåan till stolen jämte min.....godis funkar fortfarande..


...och en härlig seger över Djurgården med 2-1.


Det är trevligt när man får umgås med sina tonåringar.

Vi släntrade småpratandes till Scandinavium...tar i runda slängar...5 minuter.
Efter entré höll han sig ...tja, 2 meter bakom för att inte bli förnedrad men samtidigt nödd att hitta till sin plats.

Väl på plats halade jag fram mina triumfkort. En påse Gott & Blandat Surisar och en flaska Coca Cola (jaaa, Snålvaktsmamman hade handlat på Netto innan match). 
När första perioden var till ända var påsen tom och drickan slut. Vi minglade ut i foajén och efter det såg jag honom inte mer. 

......det kom först ett SMS "jag sitter med skottarna", vilka är de lagkamrater som hade ungdoms tjänsgöring denna kväll.  

......det kom senare ett SMS "jag har gått hem"


Fint...vi fick se en vinst i alla fall , nästan tillsammans.


Fridens Liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0