Workshop


Jag fick en mycket exklusiv inbjudan... 


Och ansvarig var den här bönan... 


med familj!


Sagt och gjort, jag mötte upp övriga campdeltagare utanför NärIcan hemmavid (jag säger ju att den affären är guld värd) för vidare transport till mina gamla fina kvarter...ni vet vid havet.


Introduktion, tröjor och vätskebalansering.....


tillsammans med spelförståelse blev uppladdningen inför våra mer praktiska domarövningar.  


Backmamman övade skott-teknik på en annan Målvaktsmamma. Man kunde snabbt konstatera att just kjol är att föredra som målvakt...stoppar puckar mellan benen och framförallt är den luftig -Vätskepaus!
 

Flitens lampa lyste när vi till slut fick möjlighet att fördjupa oss i domartecknens historia och teori..


Back/Center-mammorna funderar över Charging....inte helt lätt..


och jag fick bland annat det ytterst avanserade tecknet AVVAKTANDE SIGNAL, jag blev snabbt uttorkad.


Så var det dags för de mer praktiska övningarna i naturskön omgivning


här...???? Zebror....de räknas väl som betesdjur då skulle jag tro...


Vi fick fina tips och möjlighet att via dokumentation se förbättringspotential. Hoppas kunna visa er här på bloggen när LedarLena fått ihop matrialet.


Mina vansinnigt trevliga kursare, vi kommer äga sekretariatet kommande säsong!


Men jag tror att jag trots allt drack för lite under de 12 timmar Campen varade (15-03 och valuta för pengarna). Vaknade med lätt huvudvärk och en kropp som kändes lite trött och sliten. Jag visade alla tecken på vätskebrist.....vi får tänka på det nästa gång, nästa Camp!


Friden Liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0