Dyra förluster


Jag och handväskan var på Olearys igår för att se Frölunda vinna över Brynäs borta....det gjorde dom inte! Så mitt stalltips till husband gör att vi får fortsätta hänga, jag och Tvåans MULBERRY (mitt försök att skoja till det sist, Burberry, totalsågades...man får inte skoja om så dyra viktiga saker!)



Laget från Karlstad fick även dom se sig besegrade av min kompis Ulf Dahlén...jag hoppas på HV denna kvart.

Aftonbladet 2012-03-15
Först en skada i benet – sedan en kollision.
Färjestads målvakt Cristopher Nihlstorp tvingades bryta den tredje kvartsfinalen mot HV71.

Nihlstorp kolliderade med HV71:s Jesper Fasth och FBK–målvakten blev liggande på isen.
Efter ett tag kom han upp på benen, men Nihlstorp kunde inte spela vidare.



Men det kunde Tvåan som återfinns här under någonstans....


Dock, anbud från Färjestad känns för långt borta...ungefär 30 mil....och vad gör man i Karlstad?


Fridens fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0