Vårslut


Jag trodde inte att vi skulle förlora en match till på hemma-is....but, who am I to know?

Aftonbladet 2012-03-21
Frölunda rasade mot Brynäs kvitteringsmål.
Sedan avgjorde Jakob Silfverberg i förlängningen – och hyllades av motståndarna.

– Han är seriens bästa spelare, säger Joel Lundqvist.

Det var 27 sekunder kvar av matchen. Då kvitterade Brynäs efter ett massivt tryck i powerplay. Målet fick känslorna att koka i Frölunda. Jonathan Granström knuffade undan Fredrik Andersen i förstaläget och efter kalabalik framför målet kunde Brynäs-spelaren sätta 3-3. 

   

Var du på Andersen?
– Hårfint kanske, säger Granström och skrattar.

Andersen om situationen:
– Någon träffade mig bakifrån. Domaren borde ha stoppat spelet där för interference på målvakten. Men det är skitsamma nu.


Det tycker jag och handväskan också, som jag för vårkvällen matchat med vårjackan....och det är ju alltid trevligt med vår.




Fridens Liljor och halvägs till hockeysommarlov...bara Tvåan kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0