Plus och minus


Krokusarna bildar underbara mattor i rabatter och parker, man kan säga att vi har finväder och Jyckarna fintoa.


Alltså, finväder betyder i Målvaktsmammans värld Blomsterlandet....det gör det inte i husbands. Så medan han sprang till skogs gjorde jag vårfint på 100 grader varm balkong, allt medan jyckarna rövade omkring...happy..


...och världens bästa målvakt hoppade i shortsen. Livet är gott och gud är god!


Jättegod....


......jätte jätte god..





Premiär för outdoor-dinner 2012 och jag var tvungen att hissa parasollen....vi pratar mars månad!?



Det var 0 grader när jag hoppade på cykeln i morse....det är mars månad.


Fridens liljor och jag förstår inte hur jag överlever vintertid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0