Italienskt målvaktsbubbel


"Om du tar plats i U 16 Elit ska jag korka upp skumpan!"  (jag är verkligen full av goda idéer)..

...och nu har jag fått en inbjudan till Spelar/Föräldramöte i april.


Alltså....vi pratar en MAGNUM-flaska Moet och jag ångrade mig djupt (jag och 2 liter champagne lämnar annat att önska)

"Tvåan, vi går ut och äter du och jag, välj restaurang!"

Simple as that...det blev såklart favoriten på Stensturegatan




En liten.....italienare...??!


....med fantastiskt god mat. Rekommenderas varmt och bordsbeställning efter 18 är ett hett tips.
Världens största Kalvschnitzel till världens bästa målvakt...


...som verkligen verkade njuta av Målvaktsmammans sällskap!?
By the way....ni gamla som jag...visst har han underbart Iphone-skal!! Jag ska skriva Tracklista 789 på det när han sover....maj gaaad vad kul.


Nåväl, hockeysäsongen och Lag-97 börjar lida mot sitt slut, men dessförinnan har vi ju det här att se fram emot....vi mammor:)

Här kommer information om Leksand cupen
Avresa: Torsdag 12/3
Samling: 05:40 (bussen går 06:00)
Hemresa: Söndag 15/3 vi hoppas på sen hemresa:)
............
Killarna bor tillsammans med det laget man tillhör under helgen, detta för att ena laget skall få sova om det andra spelar tidigt osv, indelningen av vilka som bor ihop får killarna under torsdagen 12/3.
2 st i varje stuga blir ansvariga för att samlingstider och annat praktiskt fungerar.

Städning:
på söndag städar alla sina respektive boenden, vilken standard städningen skall hålla informerar vi om.

Stugbyn fakturerar 1000:- i en städavgift om städningen inte är bra, detta delas på de som bott i den aktuella stugan.

Vänliga Hälsningar
Ledarna


....och jag svär vid någons grav någonstans att det inte skulle hända i Tvåans stuga, dom pengarna har han redan ätit upp!


Fridens fredag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0