Festfin förlust

 
Jag fick SMS i går kväll:
 
"Sitter och tar en kall go öl och lägger upp spelet för morgondagen:) Tänkte att vi startar matchen i maxfart och avslutar den med maxfart...vad tror du? /Lena
 
Jag sov redan i soffan och hade fullkomligt förträngt Tvåans match mot HV71 idag. Tuuur att laget har LedarLena som styr upp när vi andra faller ifrån.
 
Jag i morse:
 
" Vi vinner i maxfart idag....moooaaahahahaha!"
 
"Yes!!!"
 
Jag kom inte ens iväg till matchen idag...bedrövligt...jag vet. 8:51 in i första perioden kom:
 
"8:51 in i matchen och första handpassen är levererad. /Fia"
 
"Världsklass! Tur ni är där och styr upp, jag har det värre! Försöker hälla mig i ett par Slim-Fit strumpebyxor inför kvällens 50-års fest. Klockan 18.00...så tills dess borde jag hinna.....väl...."/ Jag kl 12:50
 
"Slim-Fit kan vara lite trixigt, Lena tycker du ska väga för och nackdelar i självplågeri..jag tycker du ska ta timeout!/Fia"
 
"Man är väl en krigare! Det är tufft att vara målvaktsmamma...men man ger inte upp"
 
"Bra där! På med grejerna bara.."
 
".....jag hoppar benskydden idag.."
 
"Okej, bara du har masken på så skall det väl inte vara några problem!"
 
"Japp....masken på och sugrör i väskan."
 
 
Det blev tyvärr förlust med 2-3 och jag hatar strumpebyxor men älskar hockeymammorna...........jag drar!
 
 
 
 
Fridens!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0