Den enda! föräldraföreningen

 
Jag fick (med tanke på föregående inlägg) passande nog en inbjudan från en av medlemmarna i AHM-Anonyma Hockeymammor.
 
 
Så var hockeysäsongen över och några av oss behöver säkert tala ut.
Tala ut om nya klubbar, nya tränare och inte minst nya färger på tröjan.
Någon kanske funderar över vilket nummer ungen skall ha på ryggen?
Kära vänner, sådana frågor är också viktiga och skall tas på största allvar.
 
Därför är ni välkomna fredagen den 12 april kl 18.00.
Mat, alkohol och Vasastans mest ouppfostrade hund väntar på er.
 
Hör av er när ni vet om ni kan, jag håller tummarna
 
//Fia
 
 
Och dom tummarna behövde Mamman till nummer 21 inte hålla över huvudtaget. Det verkar vara en hel femma förbryllade men förväntansfulla hockeymammor "dying to speak out loud". Oprah Winfrey - släng dig i väggen!
 
Bäst att jag åtminstone kollar upp vilken färg vi kommer ha på tröjan....man vill ju inte framstå som bitter och ointresserad.
 
 
Fridens!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh gillar din blogg! Tror vi har lite samma humor och ton!
Jag ska nog snart göra ett bloggevent i Göteborg och då hoppas jag att vi ses! Allt gott så länge! /Charlotta aka Echochicas

Svar: Taaack:) ....och då kommer jag som ett skott!! Kanske råkar jag stöta ihop med någon mer tonårsmamma....vi är inte så många därute, konstigt? Ha det gott och kriga på så jag kan fnissa mitt i morgonkaffet.
Maria Årzén

2013-04-08 @ 06:57:42
URL: http://blogg.loppi.se/ecochicas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0