Goalie-mom are wanted

 
Philadelphias målvakt Ilya Bryzgalov släppte in fyra mål på en period när laget förlorade med 1-4 mot Winnipeg Jets. När 32-åringen sedan byttes ut bjöd han på en mindre tupplur i båset.

– Jag skulle inte vara glad som spelare om målvakten drar en gäspning, säger Peter Forsberg i TV10.

 
 

Philadelphia placerar sig just nu utanför slutspelet.

 

Ett stort fiasko för den upphaussade NHL-klubben och som delvis beror på Ilya Bryzgalovs svaga spel under säsongen.

 

Stjärnmålvakten, som tidigare tecknade ett nioårskontrakt värt 51 miljoner dollar, har knappast motsvarat de högt ställda förväntningarna.

 

 

 

Tro mig när jag säger -att för 51 miljoner dollar hade jag LÄTT bäddat ner Tvåan vid 22.00/ 7 dar i veckan/ 365 dagar om året.......revolver or not!

 
 
................................................51 miljoner dollar............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0