Nätverket A-nonyma H-ockey M-ammor

 
Halloj tjejer, i morgon bär det av till Tingsryd, skall ner för lite fystester. Men jag är inte orolig, jag är i toppform så det ska gå bra. Kram på er!
 
//LedarLena
 
 
Heeej LedarLena! Jag är övertygd om att vår uppladdning varit tillräcklig. Jag kör igång på måndag, drack riktigt mycket vin (på min födelsedag) som uppladdning. Go girl!
 
//Målvaktsmamman
 
 
 
Första dagen avklarad med fystester. Jag låg först med allt ändå tog jag inte i riktigt:) I morgon ska jag maxa allt tänkte jag:)
 
//LL
 
 
 
Braaaa där!! Man ska smyga in och sen slår man till.....överraskar!
 
//Mm
 
 
 
Jag behöver ju tack och lov inte bege mig så långt som till Tingsryd (en ishall vid en sjö i en skog långt bort....såg det ut som på bild) för fys. Lerum är tillräckligt långt bort för en mor med separationsångest (20 minuter med pendeln till en annan kommun!)
 
Hell well, i dag kör även vi igång med sommarfysen och det är en himla tur att jag köpt nya träningskläder så Tvåan slipper skämmas för mig. Ja jaaa,, jag har lovat på heder och samvete att hålla mig på, för honom behagligt avstånd  -jag ska alltså vara osynlig. Men jag menar...tänk OM!! jag skulle råka springa rakt in i deras träningsgrupp, då är det ju tur att jag inte har Balettkläderna på mig.  
 
 
Heja Lerum!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0