Slutmålat

 
Sista gruppbilden ever i den här lagkonstellationen tittar ni på just nu.....
 
för på Skärtorsdagen kvitterade jag ut Världens bästa Målvakt från Campus -och från Frölunda Indians efter 10 år!! 
 
Det sista året i Frölunda -U16 Elit har varit....mycket. Jag lämnade in en 14-åring och 1 år senare hämtar jag  ut en 19 åring!....men jag har i alla fall fått tillbaka mitt barn.
 
Och faktiskt utan större vemod går vi vidare till ett nytt lag och nya möjligheter. Tvåan "ville Lerum" efter första provträningen och det känns roligt att det är den tröjan vi han hoppar i om 1 månad när försäsongstränngen drar igång.
 
 
 

Målvaktsmamman gör stor premiär här! och jag tror jag kör på vårskorna, ni vet dom röda jag haltar omkring i vid speciella tillfällen....dom verkar ju funka bra.

 

Spelarmöte 8 april

 

Spelarmöte För juniorer och seniorer Måndag 8 april kl 19 i Spegelsalen


Genomgång av förutsättningar för sommarträning, upplägg för nästa säsong, presentation av ledarstaben.

Välkommen! // Trännarna i J18, J20 och A-lag  -Lerums BK

 

 

 

 

Fridens Liljor!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0